هشتمین جشنواره سراسری تولیدات تلویزیونی رضوی در خرم آباد آغاز بکارکرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت:هشتمین جشنواره سراسری تولیدات تلویزیونی رضوی امروز با اکران تله فیلم های راه یافته به بخش مسابقه در خرم آباد آغاز بکار کرد.  
حجت الاسلام حمید رضا حنان افزود:ازمجموع20 اثرارسالی به جشنواره، 10 تله فیلم به بخش پایانی راه یافته اندکه از امروز به مدت 3 روز در قالب هشتمین جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی به رقابت می پردازند.
حنان گفت:جمال شورجه، سید رحیم حسینی و شهرام نجاریان وظیفه داوری آثار راه یافته به جشنواره را بر عهده دارند.
وی افزود:امروز فیلم های صابر، ژوان، بیت هستم، چتری برای باران و سفر اکران می شوند و فیلم های تبسم گرگ، آنگاه خورشید خاموش می شود، آخرین خواب بارانی، صدای پای آب و بهمنشیر نیز فیلم های روز دوم جشنواره هستند.  
بیت هشتم به کارگردانی حمید رضا عطارزاده، صدای پای آب به کارگردانی محمد حمزه ای، چتری برای باران به کارگردانی سالار حیدر نژاد، سفر به کارگردانی روح الله فخرو، تبسم گرگ به کارگردانی جواد علیزاده و ژوان به کارگردانی حسن نجفی، صابر به کارگردانی جهانبخش سلطانی، آخرین خواب بارانی به کارگردانی ابوالفضل عطار، آنگاه خورشید خاموش می شود به کارگردانی سید محمد سیف زاده و بهمنشیر به کارگردانی حمید رضا لوافی از فیلم های راه یافته به بخش مسابقه هستندکه در هشتمین جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی به میزبانی لرستان به نمایش گذاشته خواهند شد.   
انتهای پیام/ا  
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.