معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: اجرای موفق طرح ترافیک زمستانی توسط پلیس راهور ناجا موجب کاهش تصادفات در محور های ارتباطی استان می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد اصلانی روز دوشنبه در جلسه کارگروه ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان در سالن جلسات دفتر معاونت عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه برای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در محور ارتباطی خرم آباد - پلدختر پلیس راهور باید حضور پررنگی داشته باشد افزود: برای اجرای موفق طرح ترافیک زمستانی دستگاههای اجرایی ضمن همکاری با پلیس راهور ناجا باید تمهیدات لازم را برای شرایط خاص در نظر بگیرند. 

وی به منابع محدود لرستان در اعتبارات کشوری اشاره کرد و گفت: با شرایط موجود باید نقاط حادثه خیز استان بررسی و برای کاهش تصادفات اقدامات لازم انجام شود. 

اصلانی با بیان این که محورهای ارتباطی حادثه خیز استان علت اصلی تصادفات هستند افزود: با پاکسازی گاردریل جاده ها و نصب علایم هشدار دهنده همچنین نصب روشنایی در نقاط حادثه خیز در کاهش تصادفات می توان تاثیر بسزایی داشت. 

وی ادامه داد: صدا و سیما مرکز لرستان نیز با انجام وظیفه قانونی خود در زمینه فرهنگ سازی در جلسه آینده گزارشی از عملکرد 9ماهه این دستگاه باید ارایه دهد.
 
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.