رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: 9 دی، روز درخشش نسل های سوم و چهارم انقلاب و آینده سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان های بلند انقلاب اسلامی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رئیس کل دادگستری استان کرمان
یدا.. موحد  درپیامی به مناسبت یوم ا.. 9 دی ماه بیان داشت:حماسه 9 دي ماه ملت ايران، با همه تحليل ‌ها و بررسي ‌ها يك نكته مهم داشت و آن اين است كه بايد دانست كه دشمنان نظام و انقلاب لحظه ‌اي دست از دشمني برنخواهند داشت.

وی افزود: بايد با بصيرت و درك انقلابي، حوادث و اتفاقات و حضوري مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولايت و رهبري راه را همچون گذشته گم نكنيم تا كشتي نجات ملت ‌ها را با گذر از طوفان ‌ها وموج‌ هاي خطرناك به ناخداي اصلي آن ،حضرت بقيه ‌اله ‌الاعظم (عج) بسپاريم.

وی پیوند عمیق ملت و رهبر به عنوان دلیل اصلی شکست راهبردهای دشمن دانست، و تاکید کرد: حماسه 9دي تزريق خوني دوباره به نهال انقلاب اسلامي بود كه با هدف احياي دوباره عاشوراي حسيني به دست مردمي از جنس ايمان و بصيرت خلق شد.

وی ابراز داشت: در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام گشته اند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان ابراز داشت: فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود.که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد.
 
در پایان این پیام موحد ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم بصیر و انقلابی کرمان برای حضور پرشور و معنادار در آیین‌های گرامیداشت حماسه ماندگار و الهام‌بخش 9 دی، اعلام می‌دارند:   مردم و بسیجیان ولایت مدار استان کرمان همراه و همگام با ملت شهید‌پرور ایران اسلامی و نیروهای مدافع انقلاب و میهن اسلامی با الهام از حقایق و عبرت‌های تاریخی به ویژه فتنه سال 88 همچنان پرچم بصیرت و ولایتمداری را برافراشته نگه‌ خواهند داشت و تحت منویات ولی امر مسلمین آماده حمایت و پشتیبانی‌های لازم از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حضور به هنگام و به اندازه در عرصه‌های نیاز انقلاب و کشور و مهیای خلق حماسه‌های تاریخ ساز و افتخار آمیز در مصاف با دشمنان داخلی و خارجی هستند. 



انتهای پیام/س
برچسب ها: کرمان ، دادگستری ، پیام ، 9دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار