دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انار گفت: پرونده های مربوط به تصرف اراضی ملی بدون نوبت رسیدگی و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

کاهش تصرفات غیرمجاز در انار به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، بنا به اعلام دادگستری کرمان، مرتضی رعیتی  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انار گفت: در این رابطه طی سال جاری تنها سه فقره پرونده در این شهرستان تشکیل گردیده است.

 وی افزود: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ و حراست از منابع ملی و طبیعی و حفظ حقوق بیت المال این مهم در دستور کار این دادستانی قرار گرفته است.

رعیتی  با بیان اینکه در 9ماهه نخست سال 94ورودی پرونده های مربوط به تصرفات اراضی 9فقره بوده است،بیان داشت:با برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی های صورت گرفته با ادارات ذی ربط تدابیر ویژه ای در این حوزه اتخاذ گردید.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انار گفت: با افزایش گشت زنی و تدابیر حراستی از اراضی ملی در 9ماه نخست سال جاری تنها3 پرونده با موضوع تصرف و تخریب اراضی ملی در دادسرای شهرستان انار تشکیل گردید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33درصد کاهش داشته است.

رعیتی تاکید کرد: پرونده های مربوط به تصرف و تخریب اراضی ملی بدون نوبت و در اسرع وقت رسیدگی و در این حوزه با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: کرمان ، انار ، تصرفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار