فرماندار سرخس گفت: 9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حسین سنجرانی با بیان اینکه مکتب جمهوری اسلامی ایران بر اساس جهان بینی است گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران پیام صلح دوستی را به مراه دارد واز این رو خرسندیم خوشحالی دوستان نظام و ناراحتی دشمنان نظام را بدنبال دارد.

وی افزود: پیام جمهوری اسلامی ایران صلح و دوستی می باشد و پاسداشت و تبیین حماسه بزرگ 9 دی یک مساله مهم است و همچنین هرساله شاهد گسترش برنامه های 9 دی در سطح کشور و در بین اقشار مختلف مردم هستیم.

فرماندار سرخس با تاکید بر اینکه 9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری است تصریح کرد: عقلانیت در دولت تدبیر و امید حاکم است و خود را متعهد به منویات مقام معظم رهبری می داند و همه دولتمردان بر خود وظیفه می دانند در این زمینه گام بردارند.

سنجرانی گفت: روز 9 دی روز محکومیت همه فتنه ها و توطئه ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با حمایت و پشتوانه مردم انجام شد و هرساله شاهد گرامیداشت و پاسداشت این روز بزرگ در تاریخ نظام و انقلاب هستیم.

وی افزود: استقلال و تضمین امنیت کشور تدابیر و منویات راهگشای مقام معظم رهبری است که این منویات و تدابیر در نظام یک اصل نیز می باشد.

فرماندار سرخس با تاکید بر هدف گذاری حماسه 9 دی و بیان واقعیت های این حماسه از مهمترین برنامه های اجرایی این روز ، از اقشار مختلف مردم دعوت کرد در برنامه های این روز ملی و بزرگ حضور پر رنگ و گسترده داشته باشند.

انتهای پیام/م.ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.