هاشمی گفت: باربارو قرار است تا آخر هفته برنامه های خود را به صورت مکتوب به فدراسیون ارائه کند و ما هم بر اساس برنامه مربی کوبایی اردو ها و مسابقات را برنامه ریزی کنیم.

بر اساس برنامه مربی کوبایی، اردو ها و مسابقات را برنامه ریزی می کنیمهاشمی سرپرست تیم های ملی بوکس ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نام بیش از 30 بازیکن را از مربی دریافت کردیم تا به وزارت ورزش و جوانان ابلاغ کنیم و مجوز لازم را برای مسابقات اسلامی بگیریم. 

سرپرست تیم های ملی در مورد اردو های پیش رو هم گفت : باربارو قرار است تا آخر هفته برنامه های خود را به صورت مکتوب به فدراسیون ارائه کند و ما هم بر اساس برنامه مربی کوبایی اردو ها و مسابقات را برنامه ریزی کنیم.

وی در خصوص برنامه های تیم ملی بوکس گفت: در حال حاضر دومین اردوی تیم ملی بوکس کشور را برگزار می کنیم. اردوی قبلی بدون حضور مربی خارجی بود اما در این اردو خوزه خمینز باربارو کوبایی حضور دارد. خوشبختانه در حال برگزاری  اردوی خوبی هستیم و برنامه مسابقاتمان را  در سال 2017  به سرمربی اعلام کرده ایم که نخستین آن اوایل سال آینده به میزبانی باکو است.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار