حسین شهریاری گفت: ایگور پراهیچ و ایمان مبعلی با نفت قرارداد دارند و به هیچ قیمتی این 2 بازیکن را از دست نمی دهیم.

حسین شهریاری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیشنهاد سرخابی های پایتخت به ایگور پراهیچ و ایمان مبعلی بیان کرد: مبعلی و پراهیچ جزء بازیکنان تاثیرگذار نفت هستند و به هیچ وجه اجازه جدایی به بازیکنان خوب خود نمی دهیم.
 
وی افزود: تمام اختیارات فنی نفت با علی دایی است و وی با جدایی پراهیچ و مبعلی موافقت نمی کند. باشگاه نفت هم چنین موضعی در قبال این بازیکنان دارد و به هیچ قیمتی حاضر نمی شویم این 2 بازیکن را در اختیار پرسپولیس و استقلال قرار دهیم. هدف باشگاه و کادرفنی نفت، موفقیت تیم است.
 
شهریاری تصریح کرد: درست نیست در آستانه بازی حساس نفت مقابل سپاهان بحث پیشنهاد تیم های استقلال و پرسپولیس رسانه ای شود. گزینه های استقلال و پرسپولیس با نفت قرارداد دارند و نمی خواهیم در این وضعیت حساس به راحتی بازیکنانمان را از دست بدهیم.  
 
سرپرست باشگاه نفت تهران درمورد دیدار این تیم با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: چند بازیکن نفت مقابل سپاهان محروم هستند، اما تمام تمرکز بازیکنان و کادرفنی روی این بازی معطوف شده و با اراده ای که در آن ها می بینم، امید زیادی به راهیابی به فینال جام حذفی داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار