برایم جالب بود که پسر از راه دور چقدر حواسش به مادر هست و سعی می کند که به او انگیزه دهد.

میترا تیموریان: در گیتا رابطه مادر و پسر برایم جذاب بود.میترا تیموریان، فیلمنامه نویس در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فیلمنامه فیلم «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی، اظهار داشت: من با شخصیت زن اصلی فیلم نامه خیلی احساس نزدیکی می کردم.

وی در خصوص سختی‌های نوشتن این فیلمنامه اظهار داشت: خیلی سخت است و واقعا خود نویسنده هم اذیت می شود، چون با آدم قصه زندگی می کنی ولی بعد می میرد و واقعا مثل این می ماند که یکی از نزدیکانت مرده است و من که خودم گریه ام می گرفت.
 
وی ادامه داد: به طور تقریبی تجربه های همه افراد قصه را خودم هم تجربه کرده ام.

تیموریان در پاسخ به این سوال که ایده قصه از کجا شکل گرفت، اظهار داشت: مادرهایی که بچه‌هایشان پیششان نیستند و رابطه هاشان از طریق تایپ است، این روز ها خیلی زیادند و این آدم ها اطراف من هم خیلی بودند و به این فکر می کردم که مادری که بچه اش پیشش نیست، در زندگی انگیزه هایش را از دست می دهد. چون برای یک زن ایرانی مادری کردن خیلی مهم است و در این فیلم رابطه مادر و پسر برایم جذاب بود که پسر از راه دور چه قدر سعی می کند که به مادرش انگبزه دهد و به او کمک کند و بعد در نوشتن به جایی رسیدم که پسر می میرد و پنهان کاری هایی که رخ می دهد. وقتی شروع می کنی، قصه خودش می آید و جزئیات به آن اضافه می شود.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.