با حضور نماینده نمایندگان بنیاد علوی کشور؛

توزیع هدایای رهبری در بین دانش آموزان سلماس

با حضور نماینده نمایندگان بنیاد علوی کشور و مسئولان استانی و شهرستان، طرح توزیع کیف و لباس از سوی دفتر مقام معظم رهبری بین دانش آموزان مناطق محروم سلماس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ طرح توزیع کفش و پوشاک بین کلیه دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول مناطق کمتر توسعه یافته، توسط دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با همت موسسه بنیاد علوی در شهرستان سلماس آغاز شد.

«رسول موسی زاده» مدیر آموزش و پرورش شهرستان سلماس در این مراسم اظهار کرد: هدایای مقام معظم رهبری به مناطق محروم و بدون تفاوت بین دانش آموزان، بین کلیه دانش آموزان توزیع می شود.

«علی اکبر صمیمی» رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر استان نیز با تقدیر از دست اندرکاران اجرای این برنامه گفت: هدایای رهبری در ابعاد مختلف و نقاط محروم کل کشور به دست مردم می رسد.

وی افزود: از امروز دانش آموزان بخش کوهسار و هفتوان  از هدایای رهبری بهره مند خواهند شد و امیدواریم با این پوشاک در راه اقامه نماز و حفظ حجاب گام بردارند.

صمیمی تاکید نمود : ارزش این هدایا را بیش از 27 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این هدایا در بین 9 هزار دختر و 9 هزار پسر دانش آموز توزیع می شود و این تعداد دانش آموز دریافت کننده هدایای رهبری در مقایسه با پارسال 10 برابر افزایش داشته است .

سید حمید مسعودیان نماینده بنیاد علوی در این آئین گفت: هدایای رهبر معظم انقلاب شامل مانتو، شلوار، کفش و سایر البسه است که تا پایان این هفته در بین 18هزار 360دانش آموز  عشایری در 250 مدرسه شهرستانهای سلماس، سردشت و خوی توزیع می شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.