فرماندار بیله‌سوار از صادرات بالغ بر ۱۲۵ هزار تن کالا از پایانه مرزی بیله‌سوار در شمال استان اردبیل طی هشت ماهه امسال به کشورهای همسایه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آرام حلیم در دیدار با نماینده وزارت امور خارجه در استان اردبیل و بازدید از پایانه و گمرک مرزی بیله سوار افزود: توان مرز و گمرک بیله سوار در بخش تجاری و ترانزیت بالا است و بی شک افزایش صادرات می تواند زمینه مناسبی را برای درآمدی موفق و پایدار نصیب کشور کند.

وی با اشاره به اهمیت پایانه مرزی و گمرک بین المللی بیله سوار به عنوان ظرفیت ویژه برای توسعه استان تصریح کرد: ارتقای کیفیت و سرعت خدمات به مسافران و اتباع دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان و برطرف کردن موانع و مشکلات حوزه مرزی بیله سوار ضروری است.

فرماندار بیله سوار با بیان اینکه مبادلات مرزی و کشاورزی مهمترین و اصلی ترین رکن اقتصاد بیله سوار محسوب می شود، گفت: لازم است که گمرک این شهرستان با هدف توسعه رونق اقتصادی منطقه بیش از پیش تقویت شود.

حلیم متذکر شد: در این راستا راه اندازی و احیای بازارچه مشترک مرزی بیله سوار منجر به ارتقای معیشت مرزنشینان ایران و جمهوری آذربایجان منتج می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.