مشهد؛

نمایشگاه دائمی قطعات و تجهیزات صنعت فولاد در نیشابور

نمایشگاه دائمی ساخت داخل قطعات و تجهیزات صنعت فولاد شرق کشور در نیشابور افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در مراسمی با حضور قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: در استان، مباحث خودرو و قطعه سازی و فولاد، مورد توافق نظر همه برنامه ریزان و تدوین کنندگان استراتژی قرار گرفته است.

راضیه علیرضایی با اشاره به وجود معادن بزرگ سنگ آهن در استان به عنوان خوراک کارخانجات فولاد، گفت: 39 معدن آنومالی و ذخیره جدید در استان به بهره برداری خواهد رسید و توسعه بهره برداری ها یکی از مهمترین زمینه های حتمی آینده نگری برای استان محسوب می شود.

او با بیان اینکه در توسعه پروژه های فولاد استان استفاده از ماشین آلاتی که توان ساخت آن در داخل کشور هست، مورد تاکید قرار دارد تصریح کرد: در نیشابور، کارخانه فولاد بزرگ دیگری نیز در دست ساخت است و در خواف نیز چندین پروژه در حال احداث است که از آنجمله، طرح برنامه توسعه فولاد خراسان در آن منطقه است.

علیرضایی اظهارداشت: در نمایشگاه دائمی ساخت داخل قطعات و تجهیزات صنعت فولاد شرق کشور که در نیشابور افتتاح شده است ، بخشی از قطعاتی که امکان ساخت داخل پیدا کرده، توان تولید استان و نیز قطعاتی که مشخصات فنی آنها معلوم شده است و نیاز داریم تولیدکنندگان داخلی آنها را تولید نمایند، معرفی شده است.

او افزود: تا کنون 1200 میلیارد تومان سرمایه گذاری در نیشابور انجام شده است و تمام قوای کشور و استان به کار گرفته شده تا در نقاط صنعتی و شهرستانهای استان، توسعه تولید داشته باشیم.
علیرضایی با تاکید بر سعی همگانی در پایداری توسعه استان و نیشابور تصریح کرد: از اصحاب فرهنگ ، اصحاب رسانه و افرادی که دارای دیدگاههای بلند مرتبه ای در نیشابور هستند تقاضا می کنیم به فرایند های توسعه تولید و اقتصاد در نیشابور کمک کنند.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.