علی دایی و تیم نفت تهران به ترتیب برای سومین و دومین بار فینال جام حذفی را تجربه می کنند.

هت تریک سرخ دایی در رسیدن به فینال جام حذفیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت تهران با وجود این که در آخرین دقایق بازی با سپاهان 9 نفره کار را دنبال می کرد، در نهایت با تک گل ایمان مبعلی میزبان این دیدار را شکست داد و به فینال جام حذفی رسید.

این دومین باری است که نفتی های پایتخت به فینال جام حذفی می رسند. نخستین راهیابی نفت به فینال این رقابت ها، در فصل 93-94 رقم خورد. جایی که این تیم با هدایت علی رضا منصوریان پس از تساوی  یک بر یک در طول 120 بازی خارج از خانه مقابل پدیده، موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه 7 بر 6 شاگردان علی رضا مرزبان را شکست دهد.

البته آن ها در فینال جام حذفی آن فصل در حالی که در ورزشگاه تختی میزبان ذوب آهن بودند با نتیجه سه بر یک شکست خوردند تا در رسیدن به قهرمانی این جام ناکام بمانند.

از طرفی علی دایی برای سومین بار است که به عنوان سرمربی فینال جام حذفی را تجربه می کند.

وی در نخستین دوره سرمربی گری خود در پرسپولیس 2 بار سرخ پوشان پایتخت را به فینال جام حذفی رساند که هر 2 فینال را به موفقیت به پایان رساند. 

در فصل 88-89  پرسپولیس علی دایی با برتری چهار بر یک در مجموع 2 بازی رفت و برگشت مقابل گسترش فولاد، قهرمانی جام حذفی را کسب کرد.

یک سال بعد هم سرخ پوشان پایتخت با برتری چهار بر سه برابر ملوان در مجموع 2 بازی رفت و برگشت، از قهرمانی خود در جام حذفی دفاع کردند.

حال باید تا اردیبهشت 96 منتظر ماند و دید علی دایی که به دلیل اخراج در بازی با سپاهان، نمی تواند در فینال جام حذفی از روی نیمکت شاگردانش را هدایت کند، موفق می شود سومین بار قهرمانی جام حذفی را با یک تیم سرخ پوش به دست آورد یا خیر؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار