کارشناس داوری فوتبال گفت: دوپنالتی گرفته شده در بازی سپاهان و نفت تهران درست بود و داور به درستی اعلام خطا کرد.

مظفری: پنالتی های هر دو تیم درست بود/ اخراج بازیکن نفت اشتباه بودنوید مظفری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: داور بازی به درستی خطای دروازه بان سپاهان روی مهاجم نفت تهران را اعلام کرد و پنالتی صحیح بود. پنالتی اعلام شده در دقایق پایانی بازی هم به نفع سپاهان درست بود چرا که پای مهاجم سپاهان از سوی مدافع حریف زده شد. 

وی درباره اخراج علی دایی در این بازی گفت: طبق قانون کادرفنی تیم ها باید رفتار مسئولیت پذیری در کنار زمین داشته باشند. علی دایی در موقع اعتراض به صحنه پنالتی علیه تیم نفت تهران به زمین مسابقه آمد و به درستی از سوی داور بازی اخراج شد. 

مظفری بیان کرد: اما در دقیقه 34 به اشتباه خطای بازیکن سپاهان گرفته شد و داور یک موقعیت تک به تک از سپاهان گرفت.همچنین اخراج توحید غلامی بازیکن نفت اشتباه بود اما اخراج بازیکن سپاهان درست بود.

کارشناس داوری در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع موعود بنیادی فر داور بازی تصمیمات درستی در مورد خطاها گرفت اما اگر از همان ابتدا جلوی اعتراض ها را می گرفت در آن صورت در نیمه دوم می توانست بهتر بازی را کنترل کند و از اعتراض های بیش از حد کادر فنی نفت تهران جلوگیری کند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار