دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: با وجود غیبت چند بازیکن اصلی تیم مان، زیر فشار هواداران حریف، غیرت به خرج دادیم و فینالیست جام حذفی شدیم.

میلاد فراهانی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برتری نفت تهران مقابل سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی بیان کرد: با وجود این که مقابل سپاهان چند بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار نداشتیم و زیر فشار 40 هزار هوادار حریف بازی کردیم اما غیرت به خرج دادیم و با ارائه یک بازی خوب و منطقی به فینال جام حذفی رسیدیم.

وی درباره واکنش هایی که مقابل حملات بازیکنان سپاهان انجام داد، گفت: خدا به من لطف داشت که توانستم در این بازی حساس دروازه نفت را بسته نگه دارم. امیدوارم در بازی فینال هم به خوبی از دروازه تیمم محافظت کنم و با نفت جام قهرمانی را بالای سر ببرم.

فراهانی درباره عکس العمل جالبی که پس از خراب شدن پنالتی احسان حاجی صفی نشان داد، تصریح کرد: هرچند اعتقاد دارم حرکت فرید محمدزاده به هیچ وجه پنالتی نبود اما خدا را شاکرم ضربه احسان حاجی صفی به بیرون رفت چراکه خدا جای حق نشسته و در آن  صحنه حق را به بازیکنان نفت داد. مطمئنم این پیروزی به یکی از خاطرات شیرین تمام بازیکنان نفت تبدیل می شود.

وی درمورد حواشی دقایق پایانی این دیدار و این که آیا علی دایی قصد خارج کردن بازیکنانش از زمین را داشت یا خیر، گفت: داور در دقایق پایانی تمرکز خود را از دست داده بود و پنالتی سپاهان را به اشتباه اعلام کرد. همین عامل سبب عصبانیت علی دایی شد و از بازیکنان خواست از زمین بیرون بیایند. هر چند با آرام شدن فضا، به بازی برگشتیم و پس از خراب شدن پنالتی حاجی صفی  برای دفاع از تک گل خود جانانه زحمت کشیدیم.

دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران درمورد اشتباهات داوری این بازی اظهار داشت: موعود بنیادی فر به جز اخراج توحید غلامی و عباس بوعذار و همچنین پنالتی اشتباهی که برای سپاهان گرفت، خوب داوری کرد و کنترل مناسبی روی بازی داشت.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار