تاج محمد جاهد نیروهای واحدهای ویژه را سپاهیان گمنامی ‌می‌نامد که به گفته او نقش‌های کلیدی را در نابودی هدف‌های هراس‌افکنان ایفا کرده اند.

وزارت داخله: ۱۵۵۱ هراس افکن در طی نه ما به هلاکت رسیده اندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، آمارها نشان می دهد که  نیروهای ویژه در ۹ ماه گذشته ۱۴۸۲ عملیات را برای آماج قرار دادن افراد کلیدی هراس‌افگنان راه‌اندازی کردند که در نتیجه ۱۵۵۱ هراس‌افگن کشته شدند؛ ۶۵۳ هراس‌افگن زخم برداشتند؛ ۸۶۳ گونه جنگ‌افزار و تجهیزات هراس‌افگنان به دست نیروهای دولتی افتاده‌اند و ۴۸۷ کیلوگرام مواد مخدر نیز به دست آمدند.

بنا بر اعلام وزارت داخله  در این عملیات‌ها نزدیک به ۴۰۰ تن از هراس‌افگنان کلیدی، مشمول کشته‌گان استند.

تاج محمد جاهد نیروهای واحدهای ویژه را سپاهیان گمنامی ‌می‌نامد که به گفته او نقش‌های کلیدی را در نابودی هدف‌های هراس‌افگنان ادا کرده‌اند.

 وزیر امور داخله اظهار داشت: رویدادی که در شهرنو کابل اتفاق افتاد و رویداد انتحاری بر خانۀ میرولی، نمایندۀ مردم اتفاق افتاد، شما سپاهیان با چه مهارت و شجاعت و مسلکی‌بودن، مهارت‌تان را با موفقیت نشان دادید و در آن رویدادها به هیچ کسی آسیب نرسید.

سید محمد روشندل، فرمانده قعطات خاص پلیس می‌گوید: در هر نوع شرایط، این نیروهای واحدهای ویژۀ پولیس آماده استند که در گوشه- گوشه‌یی از افغانستان برای تأمین امنیت قربانی بدهند و تلاش کنند تا دشمنان این سرزمین به آن اهداف شومی که دارند، نرسند.

 وزارت امور داخله از شمار دقیق تلفات نیروهای واحدهای ویژۀ پلیس در ۹ ماه گذشته اطلاعاتی ارائه نداد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار