ساری،

دور جدید ثبت‌ نام عتبات عالیات

دور جدید ثبت‌ نام عتبات عالیات در مازندران آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حبیب ‌الله ساداتی مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: دور جدید ثبت‌ نام عتبات عالیات از ۲۶ دی‌ امسال در استان آغاز  می شود و تا ۲۴ اسفند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برای دور جدید سفر عتبات عالیات هفته ‌ای هفت پرواز پیش ‌بینی شده است، افزود: قرار است حدود ۶ هزار نفر در ماه به‌ صورت هوایی به این سفر معنوی مشرف می ‌شوند.

ساداتی درباره نحوه ثبت‌ نام زائران، گفت: زائران به ‌صورت مستقیم می ‌توانند به ۲۲۰ دفتر زیارتی استان مراجعه کرده و یا از طریق سامانه attabat.org.ir با دریافت رمز و پسورد نسبت به ثبت‌ نام خود اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران افزود: زائرانی که با دفاتر غیرمجاز به سفر عتبات عالیات اعزام می ‌شوند، فاقد پوشش بیمه ‌ای هستند و هیچ مبلغی به آنها تعلق نمی ‌گیرد.

ساداتی با بیان اینکه سفر با کاروان ‌های غیرمجاز هیچ‌ امنیتی برای زائران ندارد و امکان هر نوع حادثه ‌ای وجود دارد، گفت: کاروان ‌های غیرمجاز با دریافت وجوهی پایین ‌تر اقدام به اعزام زائر می ‌کنند که همین موضوع سبب جلب نظر زائران می ‌شود، اما این افراد بعد از انجام سفر متوجه می ‌شوند که هزینه ‌هایی حتی بالاتر از مبلغ سازمان حج و زیارت پرداخت کردند.

وی افزود: دریافت وجه به ‌صورت نقدی از نشانه ‌های کاروان ‌های غیرمجاز است که زائران باید به این موضوع توجه ویژه‌ ای داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار