مسابقات ملی دومینو در بخش‌ های دانش ‌آموزی، آزاد و انفرادی در قائم‌ شهر برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امیر اسدی عضو هیئت رئیسه چهارمین دوره مسابقات ملی دومینو در شهرستان قائم‌ شهر گفت: چهارمین دوره مسابقات ملی دومینو در بخش‌ های دانش ‌آموزی، آزاد و انفرادی ۱۴ تا ۲۰ اسفند امسال در شهرستان قائم‌ شهر برگزار می‌ شود.

وی با بیان اینکه مسابقات دومینو با طراحی مکانیزم‌ های تعیین شده همراه با تکنیک‌های چیدمان مهره‌ های دومینو و تلفیقی از هنر و خلاقیت، اجرا می ‌شود، افزود: ثبت‌ نام این مسابقات از دیروز آغاز شده و تا ۱۵ بهمن ادامه دارد.

اسدی گفت: با توجه به اینکه قائم ‌شهر مهد دومینوی ایران است و بیش از ۵۰۰ تیم دانش‌ آموزی در این شهر در حال فعالیت در زمینه دومینو هستند به همین دلیل این مسابقات در این شهر برگزار می ‌شود.

عضو هیئت رئیسه چهارمین دوره مسابقات ملی دومینو در شهرستان قائم‌ شهر درباره فوائد آموزشی و پرورشی دومینو، افزود: دومینو در ریاضیات برای توسعه قدرت تشخیص شکل، اندازه و رنگ و مهارت‌های پایه هندسه، توسعه درک تقارن، تجانس و زاویه‌ها و همچنین در مطالعات اجتماعی موجب افزایش آگاهی و درک فرهنگ‌های مختلف از طریق تماشای فیلم دومینوی کشورهای مختلف، مصور کردن وقایع و اماکن تاریخی با مهره‌های دومینو و ایجاد افتخارات ملی در زمینه دومینو با رکوردهای منطقه ‌ای و جهانی در کشور موثر است.

اسدی گفت: برای انجام بهتر سرگرمی‌هایی مانند دومینو نیازمند آموزش اصولی و دقیق است و رقابت در مسابقات تخصصی نهایت نشاط و هیجان را برای افراد مختلف ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: علاقه مندان برای ثبت نام این مسابقات به سایت www.irdomino.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار