معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: افرادی که از سن نونهالی به جمعیت هلال احمر وارد می‌شوند در حوزه جوانان قرار می‌گیرند که پس از آموزش‌های لازم به بخش داوطلبان این مجموعه اضافه می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا سلیمی امروز در آئین نکوداشت روز جهانی داوطلب و تجلیل از خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار کرد: حرکت‌ها در جمعیت هلال احمر نماد فعالیت‌های شبانه روزی در این مجموعه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 5 هزار نفر داوطلب در جمعیت هلال احمر استان اصفهان پرونده دارند که تعدادی از آن‌ها ثبت سیستم شده اند، افزود: افرادی که از سن نونهالی به جمعیت هلال احمر وارد می‌شوند در حوزه جوانان قرار می‌گیرند که پس از آموزش‌های لازم و فعالیت‌های مورد نیاز به بخش داوطلبان این مجموعه اضافه می‌شوند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان یک سازمان جهانی محسوب می‌شود که در سازمان جهانی صلیب سرخ هم این رده‌ها وجود دارند، در کل استان 110 هزار نفر فرم برای آمادگی خدمت‌رسانی و حضور در فعالیت‌های جمعیت هلال احمر پر کرده‌اند که از این تعداد 20 هزار نفر در سیستم سازمانی ثبت شده‌اند و در فعالیت‌های مختلف این مجموعه نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه فعالیت‌هایی که در جمعیت هلال احمر استان اصفهان انجام می‌شوند به کار مشترک و انسان دوستی افراد باز می‌گردد، تأکید کرد: امروز برنامه تجلیل از داوطلبان در 22 شهرستان استان اصفهان برگزار شده است،

سلیمی در ادامه عنوان کرد: تا به امروز در همه شهرستان‌های استان اصفهان فراخوان عضویت داوطلبان داده شده است که 5 هزار 800 نفر از سراسر استان برای شرکت در فعالیت‌های هلال احمر به دفاتر این مجموعه در سراسر استان مراجعه کردند که نزدیک به 700 نفر از آن‌ها امروز تجلیل شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه همه فعالیت‌های جمعیت هلال احمر تا به امروز به همت همه اعضا و داوطلبان این مجموعه بوده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سطح استان حضور 2 هزار امدادگر در پایگاه‌های امداد جاده‌ای در حال خدمت‌رسانی هستند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به کمک مردم اصفهان به زلزله‌زدگان آذربایجان گفت: به اینکه خیرین و داوطلبان استان اصفهان تا به حال بیشترین خدمت‌رسانی را در حوادث غیرمترقبه در کشور داشته‌اند، افتخار می کنیم که یکی از افتخارات این است که فقط در یک روز در نماز جمعه اصفهان برای زلزله آذربایجان 60 میلیون تومان پول جمع شد که این موضوع در جهان کم نظیر است.

وی در پایان ابراز کرد: آموزش فوریت‌های پزشکی برای هر شخصی واجب است که تقاضا داریم تا در هر خانواده حداقل یک نفر به جمعیت هلال احمر مراجعه کرده و آموزش‌های مربوطه را بیاموزد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار