جانشین نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: اساس حضور مردم و داوطلبان در جمعیت هلال احمر مودت و محبت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام احمد فعال پیش از ظهر امروز در آئین نکوداشت روز جهانی داوطلب و تجلیل از خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار کرد: هلال احمر ایران با سازمان صلیب سرخ که در دیگر کشورها است، بسیار تفاوت دارد.

وی افزود: هر هفت شعار و هفت اصل موجود در هلال احمر، از اصول دین ما بوده و عمل ما در جمعیت هلال احمر برای احیای بخشی از دین است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: هلال احمر در این برنامه از مردم ایران دعوت می‌کند تا به کمک مددجویان آیند، مانند ائمه اطهار (ع) که در تمام زندگی خود رسیدگی به امور نیازمندان را سرلوحه کارهای خود قرار داده بودند.

وی با بیان اینکه جوانان هلال احمر استان اصفهان به عنوان وظیفه معنوی به دیگران کمک می‌کنند، تأکید کرد: دین را به عبادت خلاصه می‌کنیم اما دین برای همه ابعاد زندگی بشر برنامه دارد، اساس حضور مردم و داوطلبان در جمعیت هلال احمر مودت و محبت است و این خیمه دین به واسطه کارهای شما داوطلبان برپا می‌شود.

فعال در پایان ابراز کرد: در جمعیت هلال احمر بسترهای مناسبی وجود دارد اما امکانات دولتی در این مجموعه محدود است و کمک مردم را می‌طلبد که با احساس مسؤولیت خود در کنار این جمعیت قرار بگیرند تا بتوانیم در این مجموعه مردم نهاد، بخشی از مشکلات مردم اصفهان را کاهش دهیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.