مدیر مرغداری 20 هزار قطعه ای گوشتی گفت: آتش زدن زباله ها باعث تاخیر انداختن جوجه ریزی در این واحد تولیدی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرشید عسکرزاده ،مدیر مرغداری 20هزار قطعه ای گوشتی با بیان اینکه متاسفانه دود ناشی از آتش زدن زباله ها باعث به تاخیر انداختن جوجه ریزی در این واحد تولیدی شده است افزود: تا زمانی که زباله ها به طور کامل خاموش نشده اند نمی توانیم جوجه ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه در مرحله جوجه ریزی آتش گرفتن این زباله برای این واحد تولیدی بسیار مشکل ساز شده است افزود: در طول جوجه ریزی به دلیل دود آتش زباله ها روزانه بین 300 تا 350مورد تلفات داریم.

عسکر زاده با بیان اینکه هرمرغداری گوشتی در طول سال می تواند پنج بار جوجه ریزی کند اضافه کرد: به دلیل نزدیکی محل تخلیه و دفع زباله ها در این مرغداری 2 تا 3 بار بیشترنمی توانیم جوجه ریزی کنیم که تاکنون خسارت ها و ضرر های مالی زیادی دیده ایم.

مدیریت مرغداری 20هزار قطعه ای گوشتی با اشاره به اینکه 5 نفر دراین مرغداری بصورت مستقیم اشتغالزایی شده است افزود:پارسال علاوه بر پیگیری های مکرر برعلیه شهرداری گتوند که متولی ساماندهی این جایگاه است شکایت کرده ایم اما تاکنون نتیجه ای نگرفته ایم.

عسکرزاده تصریح کرد: در صورتی که این موضوع ادامه داشته باشد ناچار به تعطیلی این مرغداری خواهیم شد.

مدیر کارگاه تبدیلی شستشو و بسته بندی صیفی جات و سبزیجات گتوند گفت: روزانه زباله ها و فاضلاب های شهری و پسماند های کشتارگاه توسط شهرداری گتوند دراین محل تخلیه می شود.

اکبر شعبانی با بیان اینکه به دلیل جلوگیری از انباشته شدن زباله ها، روزانه این زباله ها را آتش می زنند افزود: دود برخاسته از این زباله ها باعث آلودگی بسیار زیادی در این منطقه شده است و مشکلات زیادی برای این کارگاه تبدیلی بوجود آورده است، بطوری که دربرخی از روزها باعث تعطیلی این کارگاه نیز شده است.

مدیر کارگاه تبدیلی شستشو و بسته بندی صیفی جات و سبزیجات گتوند ادامه داد:این واحد تبدیلی بهمن ماه 93 درگتوند افتتاح شد و 50 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم در این کارگاه مشغول به کار هستند.

شعبانی افزود : این کارگاه استعداد شستشوی هویچ ، شلغم ، سیب زمینی ، ترب سیاه و قابلیت شستشوی 50 تن صیفی جات و سبزیجات را در روز دارد .
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.