ناظر ديدار دو تيم هاوش گنبد و شهرداری تبريز گفت:من نمی توانم درباره اين موضوع كه اميرحسينی واقعا مصدوم شده بود يا خير نظری بدهم.

اسماعيل صباغ در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اتفاقات رخ داده در ديدار شهرداری تبريز و هاوش گنبد كه منجر به توقف مسابقه شد، گفت:تماشاگران حاضر در سالن اقدام به پرتاب سكه كردند و از آنجایی كه اين اقدام موجب مصدوميت پاسور تيم شهرداری تبريز شد بازی به دستور من متوقف شد.

وی درباره ادعاي مسئولان شهرداری تبريز كه مصدوميت اميرحسينی را ساختگی عنوان كرده‌اند، گفت: تشخيص اين كه حسينی واقعا مصدوم شده بود يا نه در حيطه وظايف من نيست. اين بازيكن بعد از اين اتفاق در زمين مسابقه افتاد و من بايد با توجه به شرایط و مشاهداتم حرف او را باور می كردم. 

صباغ خاطرنشان كرد: البته نبايد اين را هم فراموش كرد كه پرتاب سكه چه باعث مصدوميت بازيكن بشود و چه نشود عملی خطرناك به شمار می رود. اگر اين سكه به چشم يك بازيكن برخورد می كرد عاقبتی غيرقابل جبران در پيش داشت.

ناظر ديدار هاوش و شهرداری تبريز تصريح كرد: من بر مبنای قانون عمل كردم و حالا بايد منتظر تصميم نهایی باشيم كه كميته انضباطی آن را اتخاذ می كند.

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار