بیش از چهار میلیارد ریال کمک مردمی توسط مراکز نیکوکاری گرمه جمع آوری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، قاسم علی حمیدی مدیر کمیته امداد شهرستان گرمه گفت : امسال مراکز نیکوکاری شهرستان گرمه بیش از چهار میلیارد و 500 میلیون ریال کمک مردمی را جمع‌آوری و به دست محرومان واقعی رسانده اند.

حمیدی افزود : صدقات وکمک های مردمی با هدف رفع مشکلات و نیازمندی های مختلف محرومان در سرفصل های تامین مسکن، هزینه های درمانی، اشتغال، تحصیل، تامین جهیزیه و کمک به ازدواج جوانان نیازمند و سایر امور قشر ضعیف جامعه هزینه می شود.

وی با بیان اینکه تعهد این نهاد برای جمع آوری صدقات مردمی در 9 ماهه امسال بیش از 270 میلیون ریال بود، گفت: تاکنون بیش از 202 درصد از این تعهد محقق شده است .

حمیدی با بیان اینکه بخشی از صندوق های صدقات به مراکز نیکوکاری شهرهای گرمه، ایور و درق واگذار شده است افزود: تمامی مراحل جمع‌آوری ثبت و توزیع مبالغ صدقات با نظر هیئت عاملان مراکز انجام می‌گیرد.

وی با تاکید براینکه وجوهات نقدی وغیر نقدی مردم در مراکز نیکوکاری توسط معتمدان افتخاری در راه رفاه مددجویان همان محله هزینه می شود، بیان کرد:سال گذشته هم بیش از پنج میلیارد و600 میلیون ریال کمک مردمی توسط این مراکز جمع آوری وبین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.