دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تدابیر و هدایت حکیمانه امام راحل و همچنین رهبر معظم انقلاب و مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی همواره رمز اصلی و استوانه پیروزی های ما در مقابل تهدیدها و تحریم های دشمنان بوده است.

تدابیر امام و رهبری و ایستادگی ملت رمز پیروزی های ایران اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سردار سرلشگر پاسدار محسن رضایی در آیین یادواره 186 شهید بخش چوار گفت : نقطه پیروزی های همیشکی ایران اسلامی عنایت های امام و رهبری و حمایت مدام و ایستادگی مردم بوده که با مقاومت همیشگی خود میان دشمنان تفرقه ایجاد کرده و آنها را در رسیدن به اهداف شان ناکام گذاشته اند.

وی به نقش ایران اسلامی در منطقه و دنیا اشاره کرد و افزود: به فضل خدا و عنایت های رهبری گرانقدر و همراهی مردم، کشور از بحران های ایجاد شده از سوی دشمنان، با اقتدار عبور کرد و اینک به قدرتی تاثیر گذار تبدیل شده است.

سردار رضایی ادامه داد: بعد از آزاد سازی حلب در سوریه در رابطه با مسایل این کشور با روسیه و ترکیه نشست هایی برگزار کردیم و اجازه دخالت آمریکا و عربستان را در این مذاکرات ندادیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دلاورمردی های مردم استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: استان ایلام سرزمین عشایر سلحشوری است و به خاطر رشادت مردان و زنان غیور این خطه به عنوان مرزداران با غیرت نام گرفته است.

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: ایلام جغرافیای خاطره ها است، خاطره مقاومت فداکاری و حماسه و پیروزی های بسیاری که تاریخ این استان را در تاریخ ایران و اسلام درخشان کرده است.

وی به بمباران وحشیانه زمین فوتبال چوار توسط هواپیماهای رژیم بعث عراق اشاره کرد و گفت: در تمام قوانین بین المللی بمباران اینگونه مکان ها نقض قوانین بین المللی و از محرمات و ممنوعات است.

رضایی اضافه کرد: علت اصلی حمله هواپیماهای رژیم بعث به این مکان و شهادت ناجوانمردانه ورزشکاران و تماشاگران فوتبال، دیدن زندگی عادی مردم این دیار در شرایط جنگ بود، انگار جنگی در کار نبود و جوانان این دیار به بازی مشغول بودند این خود یک نوع پوزخندی به رژیم عراق بود که آنها را عصبانی کرد تا دست به این جانیت و بمباران زمین فوتبال چوار بزنند.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: ایلام ، چوار ، یادواره ، شهدا ، رضایی ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.