ایلام؛

ظرفیت های موسیان در همه حوزه ها مد نظر است

فرماندار دهلران در نشست شورای اداری بخش موسیان گفت :ظرفیت های این بخش در حوزه های آب و خاک،نفت و گاز و کشاورزی مزیتی بزرگ برای شهرستان است .

ظرفیت های موسیان در همه حوزه ها مد نظر استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سید حسینعلی موسوی  با اشاره به سرمایه گذاری های دولت در بخش نفت و گاز و کشاورزی منطقه  گفت: این سرمایه گذاری ها موجب افزایش سطح زیر کشت وتولید محصولات کشاورزی و از طرفی فعال شدن پروژه های نفت و گاز منطقه شده که موجب رونق اقتصادی و اشتغال بخش و شهرستان خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: در کمیته برنامه ریزی شهرستان با نگاه عادلانه،همه جانبه و پایدار،توسعه در همه ی بخش ها دنبال  و نگاه خوبی در بخش اعتبارات بخش موسیان با توجه به ظرفیت ها و وسعت و پراکندگی روستاهای آن خواهیم داشت.
 
وی با اشاره به سوابق مردم مرز دار موسیان در دفاع مقدس افزود: این مردم شایسته بهترین خدمات هستند و این مهم پیوسته مد نظر مسئولان می باشد.
 
فرماندار دهلران با اشاره به خدمات فراوان دولت در این بخش و برخی مشکلات و نارسایی ها افزود: باید تلاش شود تا با بهره گیری از ظرفیت های بخش،شهرستان و استان این نارسایی ها نیز رفع شوند.
 
موسوی بر ضرورت توجه به عمران شهری و توسعه فضا های سبز تاکید کرد و گفت:در کمیته برنامه ریزی شهرستان این مهم مد نظر خواهد بود تا شاهد تحول در عمران شهر موسیان باشیم.
 
وی با اشاره به عملیات گاز رسانی به  روستای این بخش و ادامه این فعالیت جهت تکمیل عملیات گاز رسانی به این روستا ها گفت: عملیات گاز رسانی به80درصد روستاهای این شهرستان شروع شده و 20 درصد مابقی نیز قرارداد آنها تامین و به پیمانکار واگذار شده و عملیات اجرایی این روستاها نیز پیگیری می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، دهلران ، موسیان ، ظرفیت ، نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.