معاون امور مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: 93 درصد قبوض آب‌بهای مشترکین آبفای استان به صورت غیرحضوری پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت فرایند الکترونیکی کردن خدمات و گسترش دولت الکترونیک اظهار کرد: این موضوع باعث خواهد شد تا علاوه بر رفاه حال مشترکان سرعت پرداخت قبوض نیز بیشتر شود.

معاون خدمات مشترکین آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن مزایای پرداخت غیر حضوری قبوض عنوان کرد: با این روش علاوه بر اینکه وقت مشترکان تلف نخواهد شد آمار و اطلاعات قبوض مشترکان در کمترین زمان از طریق شرکت آب و فاضلاب وصول خواهد شد.

حسینی خاطرنشان کرد: با این روش مشترک بدون مراجعه به بانک از اینترنت، تلفن بانک و خودپرداز می‌تواند قبوض خود را پرداخت کند‌.

وی تصریح کرد: در پرداخت غیرحضوری مشتری بدون مراجعه به بانک از طریق اینترنت، تلفن بانک و خودپرداز می تواند قبوض خود را پرداخت کند.

حسینی ادامه داد: با فراهم شدن زمینه‌ها و زیرساخت‌های لازم برای پرداخت غیرحضوری قبوض، در حال حاضر بر اساس آخرین آمار و اطلاعات بیش از 93 درصد قبوض آب مشترکین آبفای شهری  استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت غیرحضوری پرداخت می‌شود.

معاون امور مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب  استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: میزان پرداخت غیرحضوری مشترکین آب در سال 92، 93 و 94 به ترتیب 78، 88 و 90 درصد بوده که نشان دهنده رشد روزافزون آمار پرداخت غیرحضوری قبوض مشترکین آب و فاضلاب است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.