یاسوج؛

آغاز طرح توزیع شیر رایگان بین دانش آموزان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح توزیع شیر رایگان بین 160 هزار دانش آموز آغاز شد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ اردشیر یاری در آیین نمادین آغاز توزیع شیر رایگان در دبستان پسرانه شاهد یاسوج اظهار داشت: شیر رایگان شامل پیش دبستانی‌های ضمیمه، مراکز کودکان بی سرپرست زیر پوشش بهزیستی و کارکنان شاغل در واحدهای آموزشی استان نیز توزیع می‌شود.

وی گفت: در این طرح شیر پاستوریزه لیوانی در شهرهای یاسوج، دوگنبدان، باشت و سی سخت و شیر استریلیزه نیز در دیگر مناطق کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: در صورت تخصیص و تأمین اعتبار برای هر دانش آموز تا پایان سال تحصیلی جاری 50 نوبت شیر رایگان توزیع می‌شود.

یاری بیان کرد: توزیع شیر رایگان از امروز /شنبه/ در مدارس یاسوج آغاز شده و در طول هفته جاری نیز در دیگر شهرستان‌ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد شروع خواهد شد.

رئیس واحد بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: شیر، غذایی کامل و دارای آب، چربی، کلسیم و ویتامین‌های مختلف است و باید در برنامه غذایی روزانه هر فرد قرار گیرد.

بشیر آرمان اظهار داشت: باید خانواده‌های کهگیلویه و بویراحمد در اختصاص دادن بخشی از سبد غذایی روزانه به شیر اهتمام بیشتری کنند.

افزون بر 149 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.