مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان گفت:ذوب‌آهن اصفهان به مسائل ورزش و ورزش فرهنگی توجه ویژه‌ای دارد که این موضوع می‌تواند شادابی زیادی را برای ذوب‌آهن ایجاد کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد صادقی عصر امروز در حاشیه افتتاح «زمین چمن مصنوعی بهرام عاطف» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ذوب‌آهن اصفهان به مسائل ورزش و ورزش فرهنگی توجه ویژه‌ای دارد که این موضوع می‌تواند شادابی زیادی را برای ذوب‌آهن ایجاد کند.

وی افزود: هم‌چنین توجه به مسأله ورزش فرهنگی می‌تواند راندمان جذب و نیروی انسانی این کارخانه را بالا ببرد، به همین دلیل ذوب‌آهن اصفهان برنامه دارد تا برای ورزش آنچه در توانش هست، انجام دهد.

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی بهرام عاطف با بودجه آن‌چنانی تهیه نشد بلکه با توان و پتانسیل داخلی شرکت ذوب‌آهن با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی احداث شد، شرکت ذوب‌آهن اصفهان به این اقدامات خود ادامه داده و با کم‌ترین هزینه ممکن ورزش را در استان اصفهان توسعه خواهد داد.

وی با اشاره به نام‌گذاری زمین چمن مصنوعی به نام یکی از پیشکسوت‌های فوتبال تأکید کرد: بهرام عاطف پیشکسوتی است که سالیان سال برای ورزش و به خصوص فوتبال ذوب‌آهن زحمت کشیده بود که این فرد از پیشکسوتان فولاد کشور نیز به حساب می‌آید.

صادقی ادامه داد: در حال حاضر در شرایط اقتصاد مقاومتی هستیم و مشکلات اقتصادی زیادی در ذوب‌آهن داریم و تمام تلاش در ذوب‌آهن بر این اساس است که توسعه ورزش فرهنگی انجام شود، اما باید شرایط را بسنجیم و آنچه را در پتانسیل داخلی ذوب‌آهن وجود داشته باشد، ادامه خواهیم داد اما در حال حاضر بحثی که بخواهد هزینه شود، این کارخانه شرایطش را ندارد.

وی با بیان اینکه ساخت زمین چمن مصنوعی بهرام عاطف در ابتدا بسیار هزینه داشت اما با انجام هزینه‌های داخلی میانگین هزینه‌ها کاهش یافت، عنوان کرد: در نظر داریم تا تمرینات مسابقات داخلی و بین‌المللی در این زمین انجام شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.