کسب آگاهی از اهمیت نبرد فرهنگی و درک موقعیت خطیر فرهنگ بسیجی مهمترین وظیفه بسیجی در عرصه جنگ نرم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ حکمت داجلیری فرمانده سپاه آمل در مراسم ساخت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) و پایگاه الغدیر آمل گفت: نخستین وظیفه بسیجی در عرصه جنگ نرم کسب آگاهی از اهمیت نبرد فرهنگی و درک موقعیت خطیر فرهنگ بسیجی است و توجه به این‌ مطلب که دشمن تمام تلاش خود را برای نابودی این فرهنگ به کار گرفته است.

وی با اشاره به نقش بسیج در برطرف کردن معضلات فرهنگی و اجتماعی کشور، افزود: بسیج به‌عنوان شجره طیبه انقلاب اسلامی، نقش مهمی در همه تحولات و برطرف کردن آسیب‌های جامعه دارد.

فرمانده سپاه آمل لازمه حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی کشور را بها دادن بیشتر مسئولان به بسیج دانست و افزود: مسئولان با بهره‌گیری از تفکر و رویکرد بسیجی در جهت کمک به رفع مشکلات و آسیب‌ها اجتماعی باید استفاده کنند.

فرمانده سپاه آمل با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه اسلام و انقلاب گفت: ماموریت‌ها و برنامه‌های بسیج مقابله با تهدیدات نرم دشمن است که امروزه با شیوه نرم به جنگ با کشور ما پرداختند.

داجلری افزود: نوک پیکان دشمن امروز متوجه عرصه فرهنگی است و اگر موفقیتی هر چند کم در این عرصه بدست آورد، برای او بزرگترین پیروزی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.