نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: رسانه‌ها باید طرح آزادی بیان را برای خروج رسانه‌ها از اسارت استکبار اجرا کنند.

اجرای طرح آزادی بیان در رسانه‌ها برای خروج از اسارت استکبار
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در آیین بزرگداشت روز بسیج رسانه اظهار داشت: نقش رسانه در جهان بسیار تاثیر‌گذار است به همین دلیل است که باید با قوی کردن نیروهای رسانه‌ای بتوانیم نقش تاثیر‌گذاری در جهان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز مدیریت جهان را افرادی برعهده دارند که بتوانند بر افکار افراد تاثیر بگذارند افزود: رسانه‌ها نقش کلیدی در به‌دست‌گیری افکار جامعه دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه اکنون هجمه‌های زیادی از سوی رسانه‌ها به ما وارد می‌شود گفت: رسانه‌های ما در این سطح از حضور بسیار ضعیف هستند و باید با تشکیل جبهه‌ای قوی با استفاده از افراد خبره در زمینه رسانه بتوانیم علاوه بر خنثی کردن هجمه‌ها پنجره معرفی اسلام ناب محمدی به جهان باشیم.

صفایی بوشهری بیان کرد: امروز دیگر تهاجم ها نظامی نیست بلکه با توجه به رشد تکنولوژی در جامعه تهاجم‌ها فرهنگی شده و به خانه‌های ما نفوذ کرده است.

وی عنوان کرد: صاحب‌نظران بر این عقیده هستند که افراد همانگونه که فکر می‌کنند، عمل می‌کنند و رسانه‌ها می‌توانند سوق‌دهنده افکار جامعه به سمت مثبت باشند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: در سه قرن اخیر توجه به رسانه‌ها به اوج خود رسیده و جهان استکبار نیز برنامه‌های خود را بر همین اساس مهندسی کرده است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه اکنون رسانه‌ها در اسارت استکبار است عنوان کرد: رسانه‌های انقلابی باید با مطرح کردن آزادی رسانه، رسانه‌ها را از سلطه جهان استکبار خارج کنند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.