مدیر راهداری اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده ای کردستان از برف روبی 700 کیلومتر از راه های مواصلاتی استان با تلاش 130 گروه راهداری خبردادوگفت: هم اکنون تمامی راههای استان باز و تردد در آن جریان دارد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد راشد مدرس گرجی گفت:عمده بارش های شب گذشته دراستان مربوط به شهرستان های مریوان، سروآباد و دیواندره بوده است.

وی افزود: عوامل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از همان آغاز بارش ها حدود 700 کیلومتر از راه های بین شهری استان را با استفاده از 300 تن نمک و شن برفروبی کردند .
مدرس گرجی گفت:رانندگان با توجه به تداوم هوای سرد و یخبندان در استان با احتیاط رانندگی کنند و برای عبور از گردنه ها زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: هم اکنون 700 مامور راهدار در 30 راهدارخانه ثابت و سیار برای ارایه خدمات به رانندگان در جاده های این استان مستقر شدند.

استان کردستان با هفت هزار و 834 کیلومترراه مواصلاتی،6 هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی دارد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.