دونالد ترامپ در حساب توییتر خود به اظهارات یکی از اعضای کنگره آمریکا پاسخ داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا در واکنش به اظهارات "جان لوئیس" نماینده دموکرات کنگره آمریکا که وی را رئیس جمهور غیرقانونی خطاب کرده بود گفت وی بهتر است به اوضاع وخیم حوزه انتخابی خود بپردازد.

دونالد ترامپ امروز در واکنش به اظهارات جان لوئیس، نماینده حوزه انتخابیه پنجم جورجیا، در سلسله توییت هایی در حساب توییتر خود نوشت: جان لوئیس، نماینده کنگره بجای شکایت‌های دروغین درباره نتایج انتخابات، باید زمان بیشتری را به منطقه‌اش که اوضاعی وحشتناک دارد و در حال فروپاشی است، اختصاص دهد. حرف، حرف، حرف، بدون هیچ اقدام و یا نتیجه‌ای، مسأله ای غم انگیز خواهد بود.

پاسخ ترامپ به نماینده کنگره آمریکا: بهتر است به اوضاع وحشتناک منطقه ات بپردازی+توییت
جان لوئیس در سخنانی در گفتگو با شبکه ان بی سی آمریکا اعلام کرده بود پیروزی ترامپ را در انتخابات ریاست جمهوری به رسمیت نمی شناسد و معتقد است روسیه در این انتخابات مداخله کرده است.

ترامپ پیشتر نیز در واکنش به ادعای سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا درباره نقش روسیه در انتخابات آمریکا گفته بود: من ادعاهای سیا را درباره نقش روسیه در انتخابات قبول ندارم. وی همچنین جنجال‌ها بر سر دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری را زد و بند سیاسی توصیف کرده بود.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار