عضو شورای شهر تهران با اشاره به ساخت فیلمی در خصوص مدافعان حرم، گفت: وزیر ارشاد مانع خارج کردن فیلم «امپراطوری شیطان» از بخش مسابقه شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی شاکری در تذکری در سیصد و بیست و یکمین جلسه شورای شهر تهران گفت: امروز من 2 تذکر فرهنگی دارم که یکی مربوط به سینماست و دیگری مربوط به مد لباس.

وی ادامه داد: در مورد سینما همه ما آنچه که در خصوص مدافعان حرم می‌گذرد  قدرت نمایی اسلام است را اذعان داریم. تبدیل کردن آن به فیلم ارزشمند است. شیخ طادی این کار را انجام داده و فیلم امپراطوری شیطان را تهیه کرده که متاسفانه آن را از بخش مسابقه‌های جشنواره خارج کرده اند.

شاکری افزود: این فیلم اوج خباثت آل سعد را نشان می دهد و از صالحی امیری تقاضا دارم تا شخصا وارد عمل شود تا جلوی خارج کردن آن از بخش مسابقات را بگیرد. این امر بازتاب و اثر خوبی روی خانواده های شهدا ندارد.

وی یادآور شد: ما از وزارت خارجه می خواهیم دیپلماسی خود را ادامه دهد و اجازه دهد و هنرمندان ما نیز به کار خود بپردازند.

عضو شورای شهر تهران همچنین در مورد جشنواره مد لباس تسنیم گفت: شهرداری جشنواره مد لباس تسنیم را راه اندازی کرده تا ایده های نو در مورد حجاب و عفاف مطرح شود. اما دوستان باید آن را از تولید نمونه به تولید انبوه برساند.

وی افزود: تولیدکنندگان بروند ببینند و استفاده کنند و حتی یارانه و کمک هم بدهیم به تولید کنندگان تا از آسیب ها جلوگیری شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیده فرزانه
۱۰:۵۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
سلام من این فیلم رو در سینما تماشا کردم، خوب ساخته شده ممنونم از دست اندرکاران ولی کلا بهم انرژی منفی میداد:( خیلی صحنه های خشونت آمیزی داشت
آخرین اخبار