نخستین یادواره شهدای صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان با حضور مسؤولان استانی و خانواده های معظم شهدا در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،سردار علیرضا تنگسیری  جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در نخستین یادواره شهدای سازمان ها و شرکت های وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: مردم هرمزگان هم در زمین و هم در دریا شهیدانی را تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود: شهدا برای اسلام و جمهوری اسلامی ایران و ناموس خود ایثار و فداکاری کرده اند که این افتخاری بس برای آن بزرگواران است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: حرکت در مسیر قرآن، ترس و واهمه را از انسان دور می کند چرا که قرآن تنها منشور تشخیص حق از باطل است.

جاسم جادری استاندار هرمزگان گفت: شهدا همه وجود خود را در راه اعتلای جامعه و حفظ نظام و انقلاب تقدیم کرده اند و شهادت بالاترین نوع ایثار و فداکاری است.

وی افزود: به دلیل حقی که شهید بر جامعه دارد و خانواده شهدا نیز در تربیت این شهیدان بزرگوار نقش داشته اند باید از آنها تجلیل کنیم.

جادری گفت: جامعه ای که در آن خون شهید جاری باشد جامعه ای زنده است و خون شهدا راه اسلام را حفظ کرده و تداوم بخشیده است.

بیان خاطرات جبهه و جنگ توسط سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، قرائت شعر، رونمایی از کتاب زندگینامه شهید قنبر زارع تازیانی از جمله برنامه های این جشنواره بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.