مدیر طرح آکادمی تخصصی بسکتبال استان اصفهان با اشاره به پیشرفت 90 درصدی احداث این مجموعه، گفت : این طرح برای تکمیل به 400 میلیون تومان دیگر نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا لوافان  اظهارکرد: تاکنون برای این مجموعه بالغ بر 1.2 میلیارد تومان توسط خیران ورزش یار استان اصفهان هزینه شده و حدود 400 میلیون تومان دیگر نیز نیاز به تامین بودجه دارد.
وی ادامه داد: آکادمی بسکتبال با هزار متر مربع مساحت در سه طبقه ساخته شده و شامل یک مجموعه بدنسازی، کلاس های آموزشی، یک سالن چند منظوره و یک خوابگاه با ظرفیت پذیرایی از دو تیم بسکتبال است.
مدیر طرح آکادمی تخصصی بسکتبال استان اصفهان با بیان اینکه این مجموعه دی سال 93 کلنگ زنی شد، اضافه کرد: عملیات ساخت این مجموعه با سرمایه گذاری مرحوم حاج محمد لوافان یکی از خیران اصفهانی آغاز شده بود.
به گفته لوافان درآمد مالی حاصل از این مجموعه در رشته بسکتبال استان اصفهان هزینه خواهد شد و این امر می تواند منجر به شکوفایی هر چه بیشتر این رشته با سابقه در استان شود.
وی همچنین اعلام کرد که این آکادمی می تواند پذیرای اردوهای تیم ملی بسکتبال در رده های مختلف سنی نیز باشد.
نائب رییس مجمع خیران ورزش‌ یار استان اصفهان نیز پیش از این گفته بود: با مشارکت خیران از سال 91 تاکنون نزدیک به ۱۹ مجموعه از طرح های نیمه تمام استان اصفهان تکمیل شده است.
علی لوافان ادامه داد: با ورود خیران به تکمیل و افزایش زیرساختهای ورزشی، می توانیم شاهد رونق ورزش در استان و کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی باشیم.
وی اضافه کرد: خیران در امر مدرسه سازی و ساخت بیمارستان و اماکن مشابه فرهنگ سازی به خوبی فعالیت می کنند و امیدواریم مشارکت خیران در ورزش نیز افزایش یابد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.