نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب 2 عنوان برگزیده دومین دوره جایزه سپیدار با موضوع محیط زیست شدند.

کودک شلمزاری برگزیده جایزه ملی سپیدار شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ کوثر صالحی عضو 11 ساله مرکز فرهنگی هنری شلمزار و علیرضا رایش 13 ساله مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد، 2 عنوان برگزیده بخش شعر دومین دوره جشنواره ملی جایزه سپیدار با موضوع محیط زیست را کسب کردند.

گفتنی است: از میان هزاران اثر رسیده از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره، 40 اثر به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی گردید.

آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره ملی، ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه ۹۵ همزمان با «روز هوای پاک» و با حضور مسئولان کشوری در سالن شهید بهنام محمدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می شود.

جایزه سپیدار، جشنواره ای ملی با موضوع محیط زیست و رویکرد آموزش و فرهنگ ‌سازی، با شرکت کودکان و نوجوانان دوستدار محیط زیست در بخش های آثار ادبی و غیر ادبی شامل شعر، داستان، مصاحبه، گزارش، فعالیت در دنیای مجازی، فیلم کوتاه و عکس با موبایل و ... است.

این جایزه پس از برگزاری اولین دوره در مهرماه سال گذشته (۱۳۹۴) و با تشکیل دبیرخانه دائمی در پی استمرار و گسترش فعالیت های خود با برگزاری مسابقات فصلی و ... برای کودکان و نوجوانان می باشد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار