وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: برجام یک موضوع ملی برای کشور است.

برجام یک موضوع ملی برای کشور است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار حسین دهقان در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه مسأله برجام یک موضوع ملی برای کشور است تأکید کرد: برجام تنها به دولت و مجلس مربوط نیست، بلکه تمام مسئولان و دستگاه ها برای پیشرفت آن تلاش کرده اند.

وی با اشاره به اهداف جمهوری اسلامی در برجام افزود: ایران در برجام به دنبال حفظ دستاوردها و حق غنی سازی هسته ای بود که اکنون این حق به رسمیت شناخته شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به تلاش های گذشته دشمن برای تصویب چهار قطعنامه بین المللی علیه جمهوری اسلامی و قرار دادن ایران در فصل هفتم منشور سازمان ملل اضافه کرد: دشمن به دلیل وجود رهبری مدبر و توانا، نیروهای مسلح مقتدر و با ایمان و حضور، انسجام و همبستگی مردم در صحنه های مختلف، نتوانست گزینه نظامی خود را علیه ایران اجرایی کند.

دهقان درخصوص تحلیل ها و برداشت های مختلف از مسأله برجام گفت: عده ای برجام را دست کم می گیرند و از سوی دیگر عده ای آن را بی نظیر می دانند، اما در این خصوص باید فرمایش مقام معظم رهبری مبنا قرار گیرد.

وی ادامه داد: ایران به تعهدات خود براساس برجام عمل کرده و بد عهدی آمریکا ناشی از دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی است.

دهقان درخصوص مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری هم گفت: تا کنون 50 درصد از برنامه های هدف گذاری شده در این ستاد اجرایی شده است که با عزم و اراده و همدلی موجود می توان دستاوردهای مهمی در این زمینه کسب کرد.

وی تأکید کرد: دولت با تصویب قوانین و ایجاد ساز و کارها و زمینه های لازم، از سرمایه گذاری بخش خصوصی در عرصه های مختلف حمایت می کند و منعی در این راستا وجود ندارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: از ابتدای فعالیت دولت یازدهم، تصمیمات مطلوبی در حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری اتخاذ شده که با ایجاد ثبات در فضای اقتصادی کشور، موانع سرمایه گذاری برای رشد اقتصاد ملی را برداشته است.

دهقان همچنین بر اهمیت استفاده از ظرفیت و توان نهادهای عمومی برای سرمایه گذاری و محرومیت زدایی در سطح استان ها تأکید کرد.

وی در ادامه، دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت دانست.

دهقان همچنین با تسلیت ارتحال آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، یاد و خاطره آن یار دیرین امام (ره) و رهبری را گرامی داشت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و بازدید از سه طرح تولیدی اقتصاد مقاومتی در شهرک صنعتی شهرکرد از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان وزیر معین اقتصاد مقاومتی به چهارمحال و بختیاری بود.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.