فرمانده ‌انتظامی ‌اردبیل گفت: با تلاش‌های ماموران نیروی انتظامی، ‌فرهنگسازی و آگاهی‌دهی عمومی، امسال وقوع جرائم مرتبط با سرقت در استان ۱۰ درصد کاهش یافته ‌است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ سردار حسین عبدی افزود: در 10 روز گذشته تعداد 170 فقره سرقت در سطح استان اردبیل کشف و ضبط شده و در این ارتباط 17 سارق و 20 مال‌خر دستگیر شدند.

وی با اشاره به کاهش سرقت در سطح ‌اردبیل بیان کرد: با تلاش‌های ماموران نیروی انتظامی و ‌فرهنگسازی و آگاهی‌دهی عمومی، امسال وقوع جرائم مرتبط با سرقت در استان 10 درصد کاهش یافته ‌و تلاش می‌کنیم با توسعه اقدامات در این حوزه شاهد کاهش هر چه بیشتر این جرائم در اردبیل باشیم.

فرمانده ‌انتظامی استان اردبیل از افزایش جرائم در حوزه سایبری خبر داد و افزود:‌ یکی از جرائمی که فراوانی آن نسبت به سال گذشته رشد داشته ‌جرم در فضای سایبری بوده به طوری که 90 درصد رشد را در حوزه این جرائم داریم که البته 95 درصد این جرائم کشف شده است.

عبدی با بیان اینکه از ابتدای د ی‌ماه 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان اردبیل کشف و ضبط شده است، تصریح کرد: صبح امروز 8 کیلوگرم مواد مخدر از ‌نوع تریاک در جاده سرچم در شهرستان خلخال ‌کشف شد و تا به این لحظه ‌14 نفر دستگیر و 3 ‌خودرو در این زمینه متوقف شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.