تروریست‌های داعش همزمان با مراسم تحلیف "دونالد ترامپ" تهدیدات خود را علیه وی آغاز کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت هِوی؛ تروریست‌های داعش از یک ماه پیش تهدید کرده بودند همزمان با برگزاری مراسم تحلیف "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، حملات تروریستی در واشنگتن انجام خواهند داد. داعش از حامیان خود در آمریکا خواسته بود با انجام عملیات‌های انفرادی موسوم به "گرگ تنها" در مراسم تحلیف اختلال بوجود آورده و این روز را "جمعه خونین" نام گذاشته بود.

آغاز تهدیدات داعش علیه ترامپ/ سر بریدن عروسک ترامپ در موصل+ تصاویر/////////////////////////

با این وجود، مراسم تحلیف دونالد ترامپ با شدیدترین تدابیر امنیتی در واشنگتن برگزار شد و به غیر از تظاهرات خیابانی مخالفان ترامپ که با خشونت پلیس روبرو شد، هیچ حادثه تروریستی در این کشور گزارش نشد. اما داعش در تمام طول برگزاری مراسم تحلیف، تصاویری از تظاهرات مردم آمریکا علیه ترامپ بر روی سایت‌های وابسته به این گروه تروریستی منتشر کرد.

از سوی دیگر، یک منبع محلی در استان نینوا اعلام کرد گروه موسوم به اشبال الخلافه (بچه شیران) وابسته به گروه تروریستی داعش اعلام کرده است دست به انجام حملات انتحاری در کاخ سفید خواهد زد.

آغاز تهدیدات داعش علیه ترامپ/ سر بریدن عروسک ترامپ در موصل+ تصاویر/////////////////////////

این منبع که نامش فاش نشده است افزود تروریست‌های داعش در اقدامی نمادین عروسک ترامپ را در منطقه الزنجیلی در غرب موصل سر بریدند. گفته می‌شود این اقدام با حضور سرکردگان این گروه تروریستی انجام شد.

ذبح عروسک ترامپ در روز تحلیف او پیغامی است از داعش به رئیس‌جمهور جدید آمریکا که حاوی مفاهیم متعددی است. یکی از محورهای سخنرانی ترامپ در مراسم روز تحلیف، مبارزه با تروریسم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صادقی
۱۵:۲۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
اینها می دانند که احمق از خودشون کسانی هم هستند که این چرت و پرت ها را قبول کنند همان کسانی که امروز با این چرندیات با انفجار خود مردم کوچه و بازار را به خاک و خون می کشند و به امید رسیدن به بهشت ( بخوانید قعر جهنم ) ؛ مرد و زن و کوچک و بزرگ و پیر و جوان را در اقسا نقاط جهان به قتل می رسانند
آخرین اخبار