رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: تفاهم‌نامه همکاری میان این سازمان و یک شرکت هلندی به منظور توسعه کشت گلخانه‌ای در استان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیخسرو چنگلوایی، رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اظهار داشت: جلسه‌ای با نمایندگان این شرکت برگزار و قرار شد تا این شرکت در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد و با همکاری بخش خصوصی استان به فعالیت بپردازد.

وی افزود: در این زمینه قرار است تا این شرکت هلندی به صورت پایلوت در دو شهر دزفول و شوشتر به فعالیت کند و در صورتی که به تعهدات خود به خوبی عمل کند، پروژه‌های بیش تری در اختیارشان قرار گیرد.

چنگلوایی تصریح کرد: این شرکت به دنبال ورود سازه‌ها و تکنولوژی به درون کشور است اما با توجه به این‌که این شرکت یک برند معروف در زمینه تولیدات گلخانه‌ای است، قول داده برای تولیدات انجام‌گرفته استان نیز بازاریابی کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اذعان داشت: همکاری با این شرکت هلندی یک فرصت بسیار خوب برای استفاده از امکانات و ورود تجهیزات در بحث احداث گلخانه و تولید محصولات گلخانه‌ای است که امیدواریم در این زمینه بتوانیم از فرصت بوجودآمده به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی فرهنگ
۲۱:۴۷ ۲۷ دی ۱۳۹۶
با سلام نام شرکت هلندی که در این زمینه فعالیت میکند را میخواستم.لطفا اگر ایمیل یا آدرس سایتی از این شرکت هلندی که در ایران سرمایه گذاری کرده را به ایمیلم بفرستید.