معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 گفت: امروز اولین دوره مسابقات قرآنی جشنواره های شمسه با حضور 3 هزار نفر از شهروندان شمال شرق تهران در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

سمانه زمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران استقبال شهروندان منطقه 4 را از این مسابقات کم نظیر توصیف کرد و افزود: خوشبختانه جشنواره شمسه در بین شهروندان این منطقه به خوبی معرفی شده است و اغلب شهروندان با برنامه های این طرح بزرگ فرهنگی؛ مذهبی و هنری آشنا شده اند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 با اشاره به برخی از برنامه های جشنواره شمسه برای شهروندان منطقه ادامه داد: برگزاری مسابقات عکاسی و آموزشی عکاسی؛ تئاتر و کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های اصلی طرح شمسه است که با هدف ارتقای سرانه های فرهنگی و کسب مهارت های لازم برای شهروندان در نظرگرفته شده است.
در ادامه حمید رضا میر ابوطالبی رئیس اداره آموزش و مشارکت های مردمی منطقه 4 ضمن تقدیر و تشکر از حضور پر شور شهروندان در اولین جشنواره قرانی شمسه تصریح کرد: در این مسابقات 3 هزار نفر از خواهران و برادران در 3 گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در بخش های روخوانی؛ روان خوانی؛ ترتیل؛ قرائت؛ اذان؛ مفاهیم وصوت به رقابت پرداختند و نتایج آن هفته آینده اعلام خواهد شد.
میر ابوطالبی با اشاره به سایر برنامه های این جشنواره خاطر نشان کرد: برگزاری برنامه های مختلف آموزشی شامل کارگاه نقاشی با حضور 120 نقاش حرفه ای و نیمه حرفه ای ، همایش تئاتر شمسه، آموزش عکاسی، راه اندازی اتوبوس شمسه، برگزاری نشست با نخبگان، حافظان، قاریان و چهره های قرآنی؛ دیدار با مدیران مدارس،‌مدیران محلات و کارگروه های نواحی در سطح منطقه از دیگر برنامه ای اجرا شده توسط این ستاد است. /ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار