آتش سوزی ساختمان پلاسکو، حادثه دلخراشی بود که در هر دقیقه اتفاق تازه ای رقم می زد و از همه بیشتر دل آتش نشان ها را سوزاند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلاسکو، ساختمانی بود که به عنوان یکی از اولین ساختمان های مدرن و مرتفع تهران از آن یاد می شود. این ساختمان در سال 1341 ساخته شد و پس از 56 سال،در 30 دی بر اثر اتصال برق و آتش سوزی، فرو ریخت. ساختمان پلاسکو درحالی پس از 3 ساعت و نیم سوختن فرو ریخت که هنوز تعداد زیادی آتش‌نشان درحال مهار آتش‌سوزی، در داخل ساختمان بودند که حدود 25 نفر زیر آور محبوس شده اند و اطلاعات دقیقی از آن ها در دست نیست.

این حادثه دلخراش در هر دقیقه خود اتفاقی تازه ای را رقم می زد اما آنچه بیش از همه مردم و دیگر گروه های آتش نشان را آزاد می دهد، فراق دوستان و داغ از دست دادن همکارانشان است که حالا مهر شهادت در سینه شان خورده است.

در زیر کلیپی دردناک از آنچه که بر آتش نشانها در آتش سوزی ساختمان پلاسکو گذشت، مشاهده می کنید.


لینک دانلود


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۳:۵۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
جانم فدای تمامی آتش نشان های شجاع...
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۰۳:۱۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
عزیزانه ایرانه من شما نیز شجاعانه، مردانه ومظلومانه همچون شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مظلوم انتظامی برروی ریگهای داغ سیستان و...شهدای عزیزه سپاه پاسداران و شهدای مدافع حرم جوانمردانه جان دادید وتا جان در تن داریم فراموشتان نخواهیم کرد، باشد که... الهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۲۹ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
این آتش نشان به راستی که از نسل مردان بزرگ دفاع مقدس هستند که جان خود را فدای نظام و امنیت مردم کردند کسانی که روی میدان مین میرفتند ، مثل آنها هستند در فداکاری و شهامت و غیرت به خدا اینها ذخیره نظام هستند.خدا رحمتشون کنه و به خانواده هاشون خداوند صبر بده ، مصیبت بزرگی است .
Iran (Islamic Republic of)
فاطیما
۲۰:۴۲ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
داداش گلم...شهادتتون مبارک...سلام ما را به شهدا برسونید