دبیر هیات ورزش‌‌های رزمی خوزستان از پایان رقابت‌های موی‌تای در استان با قهرمانی تیم شوشتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی آغاجری، دبیر هیات ورزش‌‌های رزمی استان اظهار کرد: این مسابقات روز گذشته (جمعه) به میزبانی شوشتر انجام شد.

وی بیان داشت: این رقابت‌ها در رده سنی جوانان به صورت انتخابی و در رده های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان به صورت قهرمانی استان برگزار شد. 

دبیر هیات ورزش‌‌های رزمی خوزستان گفت: در این مسابقات 137 رزمی‌کار از تیم‌های شوشتر، ایذه، دهدز، اهواز، شادگان، باوی، ملاثانی، سوسنگرد و دزفول با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
آغاجری با اشاره به تیم‌های اول تا سوم این رقابت‌ها، افزود: بعد از برگزاری 112 مسابقه، شوشتر به قهرمانی رسید، ایذه نایب‌قهرمان شد و دزفول عنوان سوم را به دست آورد.
 
وی تصریح کرد: این مسابقات در دو تاتامی مجزا برگزار و از 15 داور اصلی و ذخیره نیز استفاده شد. این پیکارها که با نظارت کمیته فنی انجمن موی‌تای استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان شوشتر انجام شد، بدون هیچ اعتراض و حادثه‌ای به پایان رسید.
 
علی آغاجری اذعان داشت: در ابتدای این مسابقات نیز به احترام جان‌باختگان حادثه پلاسکو و مردان جان‌فشان آتش‌نشان، یک دقیقه سکوت در سالن مسابقه حکم‌فرما شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار