مراسم تجلیل از صادر کنندگان و فروشندگان صنایع دستی با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی برگزار می‌شود.

تجلیل ازصادر کنندگان و فروشندگان صنایع دستی کشوربه گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور؛ پویا محمودیان مدیر کل صادرات معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی با اشاره بر لزوم توجه به حوزه فروش  و صادرات صنایع دستی گفت: تعیین یک روز از روزهای سال برای صادرات صنایع دستی ترویج فرهنگ صادرات در میان توده مردم، تقدیر از ایثارگران جبهه  اقتصاد مقاومتی، فرصتی برای تبادل افکار، شناخت، تنگناها و بررسی راهکارهایی برای رسیدن به هدف والای جهش صادرات صنایع دستی کشور عزیزمان ایران است. 

وی تصریح کرد: در این راستا ضمن ارج نهادن به تلاش‌های بازرگانانی که در عرصه صادرات و فروش اهتمام ورزیده، این روز را می توان فرصت ارزشمندی تلقی کرد که مباحث مربوط به صادرات صنایع دستی بار دیگر مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران و صاحب نظران در امر صادرات قرارگیرد. 

محمودیان در ادامه سخنانش تاکید کرد: به همین منظور 5 بهمن ماه به عنوان روز تجلیل از صادر کنندگان در نظر گرفته شده است که  می‌بایست آن را سمبلی برای ارج نهادن به تلاش‌های بی شائبه صادر کنندگان و فروشندگان صنایع دستی برای نفوذ و حضور در بازارهای داخلی و عرصه های بین المللی دانست. 

وی افزود: دفتر صادرات معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان در این روز از 9 صادر کننده فعال صنایع دستی ، یک موسس مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در هلند ، 5 فروشگاه برتر صنایع دستی و 3 سایت تجارت الکترونیک و یک استارت آپ با حضور ریاست محترم سازمان و مسئولان عالی رتبه کشور تقدیر به عمل می آورد. 

مدیرکل صادرات معاونت صنایع دستی کشور درپایان اضافه کرد: همچنین  در این  مراسم ازسه بانک  عامل که بیشترین حمایت را از صنایع دستی کشورداشته اند نیز تجلیل می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.