برنامه های دهه فجر امسال شهرداری مود در دو بخش فرهنگی و عمرانی اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛مهندس صادق بختیاری شهردار مود ظهر امروز در جلسه اعلام برنامه های دهه فجر،از آن به عنوان فصل غرور و اقتدار ملی ایران ،نماد ظلم ستیزی ،ایستادگی مردم در برابر طاغوت یاد و بر لزوم پاسداشت یاد و خاطره شهدای آن دوران تأکید کرد.

وی افزود:امیدواریم بتوانیم ارزش های والای این انقلاب که ثمره مجاهدت های حضرت امام (ره) و خون شهدا است را بیش از پیش گسترش دهیم.

مهندس بختیاری با اشاره به مهم ترین محورهای برنامه های دهه فجر امسال شهرداری گفت:تکمیل و اتمام پروژه های عمرانی شامل جدول گذاری ،زیرسازی،آسفالت سایت مسکن مهر و کلنگ زنی یک باب مسجد برکت در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار افزود:تعویض پرچم های جمهوری اسلامی ایران در سطح شهر، تزیین و فضاسازی میادین و معابر اصلی،چراغانی و آذین بندی شهر، برپایی ایستگاه صلواتی، پخش سرود و آهنگ های مذهبی،نصب دو المان دهه فجر در سطح شهر،غبارروبی گلزار شهدا از دیگر برنامه های این دهه هستند.

وی اظهار کرد:نصب بنرهای ویژه ایام دهه فجر،تجلیل از خانواده های معظم شهداء ، نورافشانی در شب 22 بهمن ، حضور در مراسم نماز جمعه و راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، برگزاری مسابقه عکاسی(انتخاب بهترین عکس از مراسم راهپیمایی 22 بهمن)،ازمهم ترین برنامه های ستاد دهه فجر شهرداری به شمار می روند که این برنامه ها از روز دوازدهم بهمن ماه در سطح شهر اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.