سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: اگر سازمان لیگ دنبال اجرای عدالت است، بازی های پرسپولیس را زودتر از ما برگزار کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه‌نویی درباره برتری تراکتورسازی مقابل پیکان گفت: در ابتدای حرف هایم باید دو مطلب را بگویم. شهادت آتش‌نشان‌ها را به مردم ایران، خانواده آن ها و فرزندانشان تسلیت می گویم. این اتفاق در کنار تسلیت جای غرور ملی هم دارد چراکه شهدای آتش نشان جان‌ خود را در راه ایران دادند. آنها ثابت کردند ایران و ایرانی همیشه سربلند است. امیدوارم از لحاظ زیر ساختی به بهترین امکانات دنیا برسیم. باید دست پدران و مادران شهدای آتش نشان را برای تربیت آن ها بوسید.

وی افزود: باید به مسئولان شهرداری شهر قدس هم تبریک بگویم که زمین خوبی را آماده کرده‌اند. به نظرم زمین شهدای شهر قدس از بهترین زمین های فوتبال ما است. هر کس دیدار تراکتور و پیکان را دید، لذت برد. تا دقیقه 80 باید سه گل به پیکان می‌زدیم، اما موقعیت‌های خود را از دست دادیم.

قلعه‌نویی ادامه داد: موقعیت خراب کردن ما جای تاسف دارد. با این وجود به بازیکنان تیمم خسته نباشید می گویم و از هوادارانمان تشکر کنم که مردانه تراکتور را تشویق کردند. به دلیل توقف مقابل صنعت نفت به 3 امتیاز بازی با پیکان نیاز داشتیم تا شرایطمان را در جدول بهبود بخشیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی ضعیف سازمان لیگ، بیان کرد: باید گله خود را به گوش مسئولان سازمان لیگ برسانم. آیا این موضوع عدالت است که تراکتورسازی همیشه زودتر از حریفش به میدان برود. اگر دوستان می‌خواهند عدالت را اجرا کنند پرسپولیس هم باید در چند دیدار قبل از ما بازی کند در زمانی هم که وضعیت 2 تیم برابر شد باید بازی ها همزمان شود.

قلعه‌نویی افزود: اولین مربی تاریخ لیگ ایران هستم که از تیمم امتیاز کسر کردند. به همین دلیل گله دارم. خیلی‌ها با رفتارها و انتقاداتی بدتر از من، در نهایت به جریمه نقدی محکوم می‌شوند اما با امیر قلعه نویی به شکل دیگری برخورد می شود. اگر سازمان لیگ دنبال عدالت است درخواست ما را اجرا کند.

وی درمورد موقعیت های پیکان در این بازی گفت: این مسئله را تایید می‌کنم. پیکان روی ضربه ایستگاهی موقعیت خوبی داشت اما موقعیت‌های ما بالای 90 درصد بود و می‌توانستیم اختلاف را به 2 یا 3 گل برسانیم. دفاع تراکتور در این بازی عالی کار کرد اگرچه اعتقاد دارم داور پنالتی 100 درصد تیمم را نگرفت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور سازی در پایان خاطر نشان کرد: 6 دیدار زودتر از پرسپولیس انجام دادیم و حالا انتظار داریم پرسپولیس هم در 6 بازی زودتر از ما به میدان برود.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار