این همایش قرار است فروردین سال آینده به میزبانی سمنان برگزار شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛سمنان میزبان بیست دومین همایش بین المللی برق و الکترونیک ایران شد .
 این همایش قرار است فروردین سال آینده به میزبانی سمنان برگزار شود و برگزار کنندگان آن در دیدار با استاندار سمنان ، روند عملی و اجرایی این برنامه تخصصی را بررسی کردند.
رئیس انجمن مهندسین برق و الترونیک ایران در این نشست از ظرفیت های مغفول و کمتر معرفی شده استان سمنان در بخش تولید برق از انرژی خورشید و پتانسیل های گردشگری سمنان بعنوان نقطه قوت انتخاب این استان برای میزبانی خبر داد.
حسن غفوری فرد الگوی مصرف و مدیریت، کاهش تلفات انرژی الکتریکی،کیفیت مطلوب برق و محیط زیست را از مهمترین محورهای مقالات این همایش برشمرد.
استاندار سمنان نیز در این جلسه ، تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد گردشگری را یاد آور شد و گفت : گردشگران علمی نیز می توانند در قالب همین همایش ها از جاذبه های متنوع اقلمی استان دانشگاهی سمنان بهره ببرند.
محمدرضا خباز به نقش دانشگاه و متخصصان بومی برای همکاری مطلوب در برگزاری همایش های بین المللی را خاطرنشان کرد و افزود : همه ظرفیت های استقبال، استقرار، اسکان و برگزاری همایش بین المللی برق و الکترونیک با همکاری مسئولان استان فراهم شده و تقویت خواهد شد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان نیز از دریافت 228 مقاله مراحل نخست فراخوان دانشگاهی برای این همایش خبر داد و پیش بینی کرد : بین یک هزار و 200 تا یک هزار 500 مقاله تا پایان امسال به دبیرخانه همایش برسد.
سید محمد موسوی زاده همچنین برگزاری دو نمایشگاه تخصصی و جنبی در زمان اجرای همایش را یاد آور شد و گفت : حدود 200 غرفه برای نمایشگاه تخصصی شرکت های تولید و صادرات صنایع برق و الکترونیک در نظر گرفته شده است و نمایشگاهی از توانمندی های گردشگری بوی، صنایع دستی و میراث فرهنگی نیز برای آشنایی میهمانان برپا خواهد شد.
به گفته وی این همایش بین المللی در دانشگاه سمنان و با همکاری مسئولان شهرستان های سمنان و مهدیشهر برگزار خواهد شد.
بیست دومین همایش بین المللی برق و الکترونیک ایران سی ام و سی و یکم فروردین ماه 96 برگزار می شود .
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.