بیش از 50 درصد از صادرات کل استان در شهرستان شاهرود است.

شاهرود پیشتاز در صادرات استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  شاهرود؛ سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، در آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های این شهرستان که با حضور استاندار سمنان انجام شد گفت: چند سالی هست مجوز پایانه‌های صادراتی در شاهرود گرفته‌ شده و تلاش می‌شود تا با کمک مسئولان و همچنین فرمانداری شاهرود پایانه صادراتی در شاهرود فعال شود.

وی با بیان اینکه شهرستان شاهرود دارای ظرفیت‌های مناسبی در بخش کشاورزی و معدنی است تصریح کرد: شهرستان شاهرود دارای ذخایر مناسبی از مواد معدنی است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شهرستان در بخش ذخایر معدنی هم یکی از پررونق‌ ترین شهرهای کشور است اظهار داشت: در این حوزه برخی موانع و مشکلات ازجمله موانع زیست‌محیطی وجود دارد که باید برطرف شود.

حسینی شاهرودی «پتاس» را یکی از مواد معدنی موجود در این منطقه عنوان کرد و افزود: ماده معدنی «پتاس» موجود در شهر طرود می‌تواند اقتصاد مردم آن منطقه را تغییر دهد و رونق خاصی در منطقه ایجاد کند.

وی استقرار مرز هوایی در فرودگاه این شهرستان را مهم ‌ترین خواسته و مطالبه مردم دانست و گفت: پایانه صادراتی و دیگر امکانات برای ایجاد مرز هوایی در این شهرستان از مهم‌ترین مطالبات مردم است.

 انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.