مدیر خبرگزاری النخیل عراق با اشاره به اعدام 35 تن از تروریست های فاجعه اسپایکر گفت: جسد این تروریست ها به مرکز بهداشت صلاح الدین تحویل داده شد.

35 تروریست فاجعه اسپایکر اعدام شدند/ داعش توان ماندن در خاک عراق را ندارد"محمد علی الحکیم" مدیر خبرگزاری النخیل عراق در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارداشت: دولت عراق 35 تن از اعضاء داعش را كه در عمليات تروريستی اسپايكر شركت كردند را اعدام كرد و جسد آنها را تحويل مركز بهداشت استان صلاح الدين داد. 

وی افزود: به نظر من اعدام این 35 تن از اعضای داعش کمترین حکمی است که می توان درباره آن‌ها صادر کرد زیرا این تروریست ها 1700 نفر را در اسپایکر کشتند. 

مدیر خبرگزاری النخیل عراق با بیان اینکه متأسفانه در بعضي از سايت‌ها و فضای مجازی بحث از شكنجه بر روی اجساد این 35 عضو داعش مطرح می شود، تاکید کرد: این اخبار كذب محض است و يكی از سناريوهای جديد داعش برای فریب افکار عمومی است. 

وی گفت: داعش بعد از  خسارت‌های پی در پی و نامحدود ديگر اميدی برای ماندن در خاک عراق ندارد و ملت عراق اعم از شيعه، سني و كرد همگی از این فکر پلید داعش آگاه شده‌اند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار