رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پلدختر گفت: شهرستان پلدختر فاقد کتابخانه پستی و سیار است که لازم است مسئولان نسب به‌ راه‌اندازی این نوع کتابخانه‌ها اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ بتول شریف‌زاده لدختر اظهار داشت: شهرستان پلدختر فاقد کتابخانه پستی و سیار است که لازم است مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند. 

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تنها شهر پلدختر را پوشش می دهد که اگر کتابخانه پستی و کتابخانه سیار در شهر ایجاد شود کودکان و نوجوانان روستاها نیز از خدمات کانون استفاده می‌کنند. 
 
رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پلدختر با بیان اینکه کتابخانه پستی و سیار در روستاها سبب ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی میشود، عنوان کرد: اگر مسئولان پلدختر وسیله نقلیه در اختیار کانون قرار دهند، کانون این وسیله نقلیه را تجهیز و با کتاب‌های فراوان روانه روستاهای شهرستان پلدختر می‌کند. 
 
وی بیان کرد:کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر پلدختر فعالیت‌های 42 گانه ای در زمینه‌های مذهبی، فرهنگی، ورزشی، علمی، هنری و ادبی را برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌کند. 
 
شریف‌زاده در رابطه با اجرای ویژه نامه‌های قرآنی و مذهبی کانون نیز گفت: کلاس‌های روانخوانی، روخوانی، آموزش احکام، آشنایی با حدیث، قصه‌های قرآنی، مفاهیم قرآن برای کودکان و نوجوانان از پایه اول ابتدایی تا سوم دبیرستان دختر و پسر را برگزار شده است. 
 
وی خاطر نشان کرد: مسئولان شهرپلدختر اعتبار لازم یا زمین در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دهند تا مرکز شماره دو برای خدمت‌رسانی به نوجوانان راه‌اندازی شود. 
 
رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پلدختر در رابطه با اجرای مسابقات فرهنگی ورزشی کانون در ایام فجر نیز اظهارداشت: در دهه فجر جشن انقلاب با حضور نوجوانان برگزار و ایستگاه نقاشی با عنوان کبوتران آزاد، مسابقه کارت پستال سازی با موضوع انقلاب، ایستگاه سفالگری با موضوع و مسابقه دوچرخه سواری پسران و دو دختران برگزار می‌شود. 
 
انتهای پیام/ق 
 
 
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.