قم؛

هدف پویان به مصاف هیئت البرز می رود

هدف پویان جوان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال فردا به مصاف هیئت البرز می رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور روز جمعه برگزار می‌شود و تیم هندبال هدف پویان جوان قم در کرج باید به مصاف نماینده این شهر برود که با وجود قعرنشینی حریف کار آسانی در پیش ندارد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه هدف پویان جوان قم افزود: دوازدهمین دوره لیگ برتر بانوان در حالی پیگیری می‌شود که نمایندگان استان در این مسابقات برای کسب پیروزی پا به میدان می‌گذارند تا شرایط خود را در جدول سروسامان بدهد.

اسماعیلی عنوان کرد: شاگردان زهرا احمدی نیا در تیم هدف پویان با 6 امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفته‌اند و فاصله‌ 10 امتیازی با تیم شهید چمران لارستان صدرنشین جدول دارند و به دنبال تثبیت جایگاه خود در میانه جدول رده‌بندی هستند.

مدیر رسانه هدف پویان گفت: دیدار تیم‌های هیئت البرز و هدف پویان جوان به میزبانی تیم قعرنشین کرجی برگزار می‌شود که به نظر می‌رسد قمی‌ها در زمین حریف کار دشواری را در پیش داشته باشند زیرا حریف کرجی برای فرار از سقوط و جبران شکست در بازی رفت به زمین می‌آید و تجربه نشان داده پیروزی برابر تیم‌های جوان و باانگیزه همیشه دشوار بوده است.

به گفته وی، تیم هیئت البرز در یازده هفته اخیر تنها 2 امتیاز به‌دست آورده و با این امتیازات به انتهای جدول هفت تیمی قرارگرفته و  در دور رفت مسابقات نیز تیم هدف پویان موفق شد به‌آسانی از سد البرز عبور کند و امتیاز کامل از این بازی را به‌دست آورد.

اسماعیلی بیان کرد: هدف پویان جوان قم تا پایان هفته دهم لیگ برتر هندبال کشور، 3 پیروزی و 5 باخت را در کارنامه خود می‌بیند و تنها 4 هفته مانده تا دوازدهمین دوره لیگ هندبال زنان کشور به‌پایان برسد.

وی تصریح کرد: مسابقه هیئت البرز و هدف پویان جوان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال از ساعت 16 روز جمعه هشتم بهمن‌ماه در سالن انقلاب کرج به انجام می‌رسد که هدف پویان در این بازی هیچ محروم و مصدومی ندارد و با تمام قوا برابر هیئت البرز صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار